Pro redaktora je největší můrou zákazník, který chce, aby do článku o jedné stránce dostal deset klíčových slov, nejlépe ještě bez nějakého skloňování. Na českém internetu totiž platí zásadní omyl – klíčová slova se doslova adorují. Jistě, nezmínit ani jednou slovo paušál, když jste mobilní operátor, není úplně nejlepší nápad. Zároveň se však nic nemá přehánět. V článku si vysvětlíme, jaké další atributy váš web potřebuje, aby se zobrazoval výše ve vyhledávačích.

Všeho s mírou

Jakmile má vzniknout reklamní článek, který by měl přivést nové zákazníky, je nesmysl do něj vkládat nějaká šroubovaná sousloví. Zde jde hlavně o čtivost a zajímavost pro čtenáře. Podobně je to tady s odkazy. Dávat do příspěvku jenom jeden je škoda. Na druhou stranu jich tam dát pět vám také nepomůže. Trochu jiná situace nastává například v popiscích zboží, pokud provozujete e-shop. Zde by měla být koncentrace klíčových slov vyšší, všechna opisná zájmena tentokrát vynechejte a raději je nahraďte opět slovem „mobil“ (dosaďte si vlastní). Ale pozor. I v knize toltécké moudrosti Čtyři dohody se praví – „Miřme slovy přesně.“ A tímto mottem se musíme řídit i my, i když v trochu jiném významu.

Miř přímo klíčovými slovy s http://www.seoconsult.cz/sluzby/analyza-klicovych-slov.

Zkušenosti dělají mistra

Nováček na lukostřelbě má problém vůbec napnout luk. Zkušený profesionál mu poradí a do toho ještě nastřílí na svém terči plný počet bodů. Stejné je to u SEO-optimalizace. Když se budete snažit najít ta nejvhodnější KW sami, patrně se vaše snažení nesetká s úspěchem. V tomto případě je třeba se svěřit do rukou profesionálů. Mimochodem rekordman v lukostřelbě v počtu nastřílených bodů je oficiálně slepý. Prostě se na svou úroveň dokázal vytrénovat. Vy si taky nechte klíčová slova analyzovat od profesionálů. Určitě od nich něco pochytíte a sami se v onom střílení na terč zdokonalíte.