Pohyb a cvičení

Publikováno 2. Říjen, 2014

0

Cvičení na bříško, které vás budou bavit

Jestliže tyto cviky na bříško několikrát zkusíte několik dnů za sebou, určitě si je oblíbíte stejně, jako již mnoho žen. Stačí je vyzkoušet!

Protáhlé sklapovačky

Lehněte si na záda a natáhněte se, tedy ruce směřují vzhůru a nohy opačným směrem. Nyní přitahujte ruku k opačné noze, ale natažené. Po několika opakováních změňte ruce.

Vykopávání na předloktí

Jako první si sedněte a opřete se o předloktí. Nohy pokrčte a zvedněte mírně nad zem. První natáhněte jednu nohu tak, aby se zemí svírala úhel 45°. Poté natáhněte i druhou a postupně zase zpátky. Tento postup několikrát zopakujte.

Tip: Luxusní pomůcka na cvičení i posilování je TRX posilovací systém. Cvičíte s vlastní vahou a sklonem měníte obtížnost.

Prkno s vytáčením

Výchozí pozice je ve vzporu na předloktí a nyní vytáčejte pánev do stran. Opisujete tedy oblouk. Dávejte si pozor na to, abyste se nepropadali v loktech.

Rovnováha

Lehněte si na záda. Zvedněte napnuté nohy do úhlu 45° a zároveň zvedněte vrchní část Vašeho těla, která opět bude se zemí svírat úhel 45°. Drže v této pozici aspoň 30 sekund.

Posilujte i při práci

Pokud nemáte mnoho času na cvičení, zkuste během práce na počítači popřípadě během sledování filmu natáhnout nohy před sebou tak, aby s trupem svíraly pravý úhel.

Zumba tanec

Jedná se o nový fitness program, který však patří mezi nejúčinnější a ke všemu také nejzábavnější. Velmi účinná je chůze na místě, kdy vytváříte pánev do stran a kroutíte boky. Tento cvik nemusíte provozovat pouze na místě, ale lze také opisovat osmičku.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)

Štítky: , , ,




Comments are closed.

Back to Top ↑